nedelja, 3. marec 2013

Priročen označevalec za knjige


Rada berem. To je moja druga strast poleg pletenja, zato sem se odločila združiti obe v eno in narediti ta priročen in poseben označevalec za knjige.
Do zdaj sem si vedno, ko sem prekinila z branjem knjige, s kakšnim navadnim listkom označila, kje sem končala. In ta listek se je vedno po naključju nekje izgubil, sledilo pa je jezno iskanje poglavja, pri katerem sem ostala. Zdaj pa bo moj označevalec malo bolj privlačen na pogled in težje se mi bo skril.
Vsaj upam :)

4 - označevalec za knjige 1 4 - označevalec za knjige 2

7 komentarjev:

  1. Luštno kazalo. Jaz jih ustvarjam zaenrat iz papirja. Se pa zadnej čase nekaj ukvarjam (zopet) s kvačkanjem in morda nastane tudi kakšna kvačkana verzija.

    Pa pozdravljena v svetu bloganja ;-) in hvala, da si postala moja "spremljevalka".

    Veliko ustvarjalnega navdiha ti želim, pa le preostanek nedelje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala za spodbudne besede! :)
      Me pa veseli, ko vidim, da se še kdo ukvarja s tem, saj največkrat slišim, da je to za babice, ne pa za mlade.

      Lep dan tudi tebi :)

      Izbriši
  2. Zanimiv in simpatičen kazalnik.Lp Urška

    OdgovoriIzbriši
  3. Dobrodošla v blogerski svet, mlada pletilja! Teh je res malo, zato si ti toliko bolj posebna :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala za tako lepo dobrodošlico!

    OdgovoriIzbriši
  5. Draga Študentka Eva! Pokukaj na moj blog, kjer te čaka mini nagradica, da tvoj blog postane še bolj blogersko oblegan :)

    OdgovoriIzbriši